Nov 19, 2008

About last night...







About tomorrow: On with life.

UPDATE: Didn't wind up going to that last bar. Went here instead. So no absinthe last night. Oh well!

18 comments:

kiki said...

the number of words really makes feel what you feel

Dr Zibbs said...

I think I'm gonna go with Michael from the Office on this one. Best pizza in NYC is Papa John's

Wil said...

""Keep Making the 'Dope' Pizza." - Vanilla Ice. That's it, you've lost me, LOL.

The Trailer Of Love

martymankins said...

An absinthe bar? Nice.... I wonder how soon before it finds it's way out of NYC and into the other states. We have a couple of martini bars now here in Salt Lake, which is actually quite nice.

Faiqa said...

Wait? What? I though absinthe was illegal?

B.E. Earl said...

Kiki - it was to the point.

Zibbs - I've never even seen a Papa John's around here.

Wil - me too.

Marty - I think they are becoming more popular all over the country, so sooner rather than later I would guess.

Faiqa - Nope. Not anymore. It was allowed into the country early in 2007 again and later that year it was even distilled here. So absinthe is back!

Heff said...

Damnit ! Now I just wanna go home and drink. Oh well, it's Wednesday - just a few hours to go...

hello haha narf said...

sooooooooooooooooo thirsty...

Michelle J said...

b.e. lovely evening you had!!! It was lovely right???

Anyway, so tell me why was absinthe illegal? What is in it that made it illegal? And is it still the same as it was when it was illegal??

At the beer bar i am intriqued by the bloody beer!!! I must try that!!

Very lovely!!!

Bruce said...

So, according to you.....these are the three basic food groups?

B.E. Earl said...

Heff - what does the day of the week have to do with it? ;)

Narfy - had some delicious bourbon drinkies you would have loved last night. Yum!

Michelle - I think it had to do with supposed narcotic properties of the wormwood, which has now been dis-proved. I think its the same absinthe. I dunno.

Bruce - Basically.

Slyde said...

Thanks for the invite. i had a fun time.

oh thats right, you went without me.

happy birthday, babycakes...

B.E. Earl said...

Slyde - Pigs will fly before you are up for an evening of drinking with me in the city. You hate NYC.

Water Logged Canine said...

Just say no...to salad.

Candy's daily Dandy said...

Still on a Birthday Bender eh? I like it...and all on a school night? I'm impressed,I'd be dead.

pure evyl said...

Looks like a killer night. In reading the beer list from the bar, I noticed the Flying Dog Gonzo. With a name like that it is bound to be good.

Poppy said...

We'll go to that last one for you, but probably not until Christmastime.

B.E. Earl said...

WLC - The salad would have been too much. And too healthy. Fuck that.

Candy - Never grow up. Never!

Evyl - It's named after the Gonzo one himself...Hunter S. Thompson. And it's a crazy strong beer.

Poppy - Oh, I'll make it there. We just didn't feel like heading across town last night to it. So we stuck to the West Village.