Jan 22, 2007

Am I bleeding?

Because I just got tagged. By Kat.

Really not a fan of these thingies, but what the hey...here goes:

A- Available or single? Um, how do I answer this since they mean the same thing. I am neither Available nor Single. Methinks there is something wrong with the question. C'mon people...think about it.

B- Best Friend? I've never really believed in the concept of a "Best Friend". I'm lucky enough to be blessed with many, many great friends so let's leave it at that.

C- Cake or Pie? Neither...no sweet tooth. How about potato chips?

D- Drink of Choice? Depends on the occassion. Arizona Green Tea is yummy for those daytime hours, and I drink an awful lot of water. Beer - Guinness. Whiskey - Red Breast Irish Whiskey. Wine - any Amarone (red) or Gewurztaminer (white). Tequila - the good stuff. Cocktail - a variation on the Vesper. Hendrick's Gin with Lillet Blanc and an orange peel. James Bond used a lemon peel and added vodka to his in Casino Royale. But he's a girly man.

E- Essential Item? Baseball cap.

F- Favorite Color? Green or NY Yankee pinstripe Blue.

G- Gummi Bears or Worms? Worms, I guess. If they are sour. I like-a the sour.

H- Hometown? Yeah, like I would tell you.

I- Indulgence? Good Whiskey and bad porn.

J- January or February? Ugh...neither.

K- Kids? Nope.

L- Life is incomplete without? Baseball and Gia.

M- Marriage Date? We'll get back to you. Probably sometime in the spring of 2008 (or Autumn).

N- Number of Siblings? 5. 4 Sisters and 1 Brother.

O- Oranges or apples? Apples, I hate peeling oranges.

P- Phobias/Fears? Swimming in the ocean. Rats.

Q- Favorite Quote? "In the wild, there is no health care. In the wild, health care is, "Ow, I hurt my leg. I can't run. A lion eats me and I'm dead." Well, I'm not dead. I'm the lion, you're dead!" - Dwight Shrute (Ok..ok. It's not really my favorite quote, because I don't have one. It was just something I cut and pasted from IMDB. I just thought it was funny. Sorry.)

R- Reason to Smile? Syd and Sammi. Two of the most awesome cats on the planet.

S- Season? Autumn, or Spring...or maybe Summer. Yeah. One of those.

T- Tag three people - let's not and pretend we did.

Um...was it supposed to end with "T"?

10 comments:

Kat said...

That wasn't so bad...was it?
Next time I'll bring along a bottle of scotch to numb the pain.

B.E. Earl said...

Mmmm...Scotch!

I like-a the Islays. Lagavullin and/or Laphroaig (sp?) are very nice.

Yasamin said...

i dunno earl. this meme kinda suckied. lol ;P but your answers always crack me up so thats good. you saved it with your insatiable humor and wonderful whit. (now pay me my dollar for complimenting you) lol

*holds out hand*

hahahahha you called james bond a girly man. hahahahahaha

elizabeth said...

he SAYS he doesn't - but then he DOES. Cuz he lurves us.

B.E. Earl said...

Only you, Liz. Only you.

Yas - and yeah...he's a girly man. He drinks his martini's "shaken. not stirred" when all that really does is weaken the martini as the ice melts.

So yeah, he's a girly man!

Kat said...

Lagavulin is my favourite. Next to Aberlour. I drool a little at just the mention of it.

Steven Novak said...

Potato chips over cake or pie any day of the week brotha'

HIGH FIVE! ;)

Steve~

Yasamin said...

NEVER!!! sean connery as bond was the hottest.. manliest bond ever. oohh holy moly. the accent says he can take his martini's any way he wants. and he always asks for them extra dry!

Kat said...

oooo yes. chips. yum.
but 2 guys who don't like pie?
hmmmm.
I thought most guys loved a slice....

B.E. Earl said...

Well...cherry pie is very nice. ;)