Feb 3, 2009

Today

New kittens!!!

A brother and sister act named Wolowitz and Gogo Yubari. Yeah, we are a couple of geeks...get over it!

Tomorrow: PICTURES!!!

(Just too lazy to do it tonight)

___________________________________________________

Note: Remember to play the Bug-Eyed Trivia Challenge every day. All the cool kids are doing it.

19 comments:

Bella@That damn expat said...

Weeee!!
I'm excited for you.

Slyde said...

gogo yubari? nice...

i am the diva said...

hooray! kittens!!
also, i would be terrified of Gobo....

Candy's daily Dandy said...

In my best little girly voice, "Ahhhhh, I 'm so excited!""

Righteous names!

Ookami Snow said...

What kind of cats are they?

Heff said...

Yea. Cats.

Michelle said...

YAY for new kitties!!

I dig the names too! Can't wait to see photos!!!

B.E. Earl said...

Slyde - new you would dig that.

Ookami - long-haired domestics, we think. I'll post picks tomorrow.

Wil said...

Well that didn't take long. Good for you man!

Wil Harrison.com

Hilly said...

Kitties!

B.E. Earl said...

Wil - it was all in the timing. The Vet Hospital that we brought Syd to when he passed had these two kittens sitting there for adoption. We were gonna wait, but we figured it was kizmet.

New York City's Watchdog said...

Are they from the shelter that's closing? 1010 WINS was talking about that this morning.

Better hurry with those pics...

B.E. Earl said...

Dawg - We got them from a local animal shelter here in Northport. The animal shelter you are talking about is in Flushing. Very sad.

jiggs said...

"Long Haired Domestics" is a good album/band name.

hello haha narf said...

i'm so excited that you have babies in da house! looking forward to the photos. as opposed to the photos you gave us today. nutbag!

B.E. Earl said...

Jiggs - and good eatin' too!

Becky - I said I was lazy. Geesh! ;)

pure evyl said...

Congrats Dude.

Pyzahn said...

No harumphs when it comes to kittens. But I REALLY love those foliage men....they POP up so vividly it rather scared the bejeezus out of me.

teeni said...

Oh YAY! I'm so glad you and Gia are opening your home and hearts to give some more innocent creatures a good home. :)