Dec 24, 2010

Merry and Happy

Christmas, New Year's, Holidays...whatever.

Seems like everyone else is taking some time off blogging for the holidays, so I figured I might as well join them.  You may see something here over the next week and a half.  Then again you may not.  But that's what makes it so exciting, right?

No?  Crap.

Go do it to it, people!

Bad Santa...bad!

15 comments:

Beach Bum aka Captain Barbossa said...

OH God my eyes!
What has been seen cannot be unseen.

savannah said...

my birthday is dec 31! have a drink in celebration, sugar! happy, happy, joy, joy for you and gia! xoxox

RW said...

RETINAAAAAAAAAAAS!!!!!!

Avitable said...

When I'm old, I'm totally going to do a photo shoot like that.

hello haha narf said...

fucking follower!
just kidding. take a break iffin ya wanna.
i wish you the merriest of christmases. lots of love to you and your wonderful wife.

B.E. Earl said...

Beach Bum - the way I intended it.

Savannah - I may be drinking that day anyway. ;) Have a great birthday!

RW - they burn....

Adam - Why wait?

Becky - You have a happy, happy Christmas as well!

Heff said...

Yep, Heff is on "down time" as well.

Merry Christmas & Happy New Year, Earl....or whatever the fuck your name is, lol.

sybil law said...

That picture is NOT NICE!
In spite of it, though, I hope you have a fantastic Christmas!!
xo

Water Logged Canine said...

Yo, yo, yo...and a ho, ho, ho...

That was nice of you to pose for G. When I picture you naked...I always picture you in a hat and boots.

Always Home and Uncool said...

And to you, too, dude. Cheers!

white rabbit said...

Now that pic is seriously unpleasing...

Happy Christmas to you too :D

le lapin

B.E. Earl said...

Heff - Believe it or not, it's Heff. But there was already one of you out here, so... ;)

Sybil - Mrs. Claus may have liked it.

Doggie - I HOPE I look that good when I'm Santa's age. Which is as old as his gums, and a little older than his teeth. Of course.

Uncool - Cheers backatcha!

Le Lapin - Joyeux Noël!

marty mankins said...

Merry and Happy to you, too.

Not the kind of Bad Santa I was thinking of (the movie was much better, IMO)

Beach Bum aka Captain Barbossa said...

Merry Christmas everyone!

Candy's daily Dandy said...

Is it wrong that I find that Santa kinda sexy?